יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

מונולוגים - רועי בוקובזה :-O

מונולוג - למך :

אוף עוד יום עבודה מעייף , אני לא יכול לסבול את העבודה הקשה הזאת כל יום מחדש אבל אני גם לא יכול להגיד שום דבר לזלמן המעסיק שלי בגלל הכבוד הרב שאני מרגיש אליו , אני הכי שונא את הקטעים שהוא עושה לי שהוא חושב שאני טיפש ומנסה לשחק איתי , כמו לדוגמא לפני כמה ימים הוא הוא נתן לי להעביר חביות מצפת לעין זיתים עבודה שלקחה 5 שעות רצופות ואני תכננתי לדרוש 2 בשקלים (כסף ) על העבודה הרבה אך ברגע שהגעתי למקום בו ישב זלמן התורכי והפאלחים הערביים הכל השתנה ראיתי אותו צוחק עליי ביחד עם הפאלחים הערביים והרגשתי לא טוב עם עצמי בכלל .....

מונולוג של זמלן :

אני כבר לא יודע מה לעשות , לפני כמה ימים אחרי שלמך חזר מן המשימה שנתתי לו , הוא ראה אותי ואת הפאלחים הערביים צוחקים עליו ולא היה לי מושג שהוא יקח את זה כזה קשה , זאת הייתה בסך הכל בדיחה. עכשיו כל המוניטין שבניתי לעצמי בצפת נהרס מכיוון שכולם חושבים שהמעשה הזה היה מעשה רשעות כלפי למך.