יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

העבודה של רושל מונולוגים של למך וזלמן

מונולוג של למך

איזה יום קשה עבר עליי היום אני בחיים לא ישכח את היום הזה.
איך שאני בכול כוחי העברתי חביות והזלמן הזה צחק עליי עם הפלחים אבל למה בגלל שאני מכוער ומפחיד מה אני עשיתי להם מה לי אין לב אני פשוט שונא את הזלמן הזה אני עושה בשבילו הכול כל מה שהוא רוצה והוא מיתיחס עלי ככה על מה.
ועוד אחריי שכולם צוחקים עליי הוא לא מפסיק וממשיך עוד לצחוק עליי נכון שאחריי הכול הוא רצה להביא לי הרבה כסף אבל אני לא לקחתי כי אני בן אדם ישר אני לא עשיתי את עבודתי אז לא מגיע לי.
אני מכבד את זלמן מאוד אבל מה שהוא עשה לי היום בחום הזה אני לא ישכח לעולם כמה קשה זה היה ועוד הוא צוחק עליי ולועג לי אבל לא משנה אני בחור גדול אני יצליח להיסתדר עם זה אבל הוא עוד ישלם על זה המצפון שלו לא יהיה נקי בחיים .
אני לא רוצה מהזלן הזה יותר כלום לא שיעסיק אותי לא כסף ממנו אני רק רוצה לנקום בו.

מונולוג של זלמן
אני לא מבין את הלמך הזה.
מה קרה לו היום אז ניסיתי לצחוק קצת מה אין לו חוש הומור בסוף רציתי לתת לו הרבה כסף אבל הוא לא רצה בגללו כולם חושבים שאני רשע ונצלן אבל אני רק רציתי שיהיה לי טוב וגם לו כי אני רציתי להביא לו את הכסף.
אני פוחד לדבר איתו אחריי מה שקרה אולי הוא רוצה לנקום בי אני צריך להירגע אני חושב שהוא יבין אותי כי אחריי הכול הוא מכבד אותי אבל אני לא יודע למה הוא היתעצבן ככה בסך הכול רציתי להיות מקובל כמו שאומרים אבל הוא לא הבין אותי ועכשיו כולם אומרים שאני רע אני חייב לעשות עם זה משהו טוב אני צריך להירגע קצת ולחשוב מה לעשות עם כול הסיפור הזה.