יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

נדב דהן-מונולוגים

למך:

וואי איזה יום קשה היה לי היום, זלמן התורכי הזה נתן לי עבודה קשה מאוד ולא רק שהוא נתן לי את העבודה הקשה הזאתי
להוריד חביות ממעלה צפת לעין הזיתים הנמוך,הוא והפלאחים האלה עוד העזו לצחוק עליי,מי הם שיצחקו עלי אולי אני לא מושלם מבחינה חיצונית אבל את העבודה אני יודע לעשות וכולם יודעים שלמך הוא מספר אחד בסבלות,יש לי רעיון!
זלמן התורגי אוהב במיוחד את דעת הזולת אם נוציא אותו רע בעיניהם הוא ייפגע וכך אני יחזיר לו באותו המטבע,אני אספר להם את המעשייה שקרתה וכך כולם ישנאו אותו זה מה שאני ייעשה.
אבל למרות הכל אולי אני לא ייעשה את זה אולי הוא לא התכוון וכמו שכולם מכירים את זלמן הוא רגיל לצחוק על אחרים בשביל מעמדו שלו,לא הפעם הוא הגזים הוא באמת פגע בי אז אני אפגע בו חזרה למרות הכבוד שלי אליו למרותך הכבוד שלי לעיסוק לא מגיע לו שום כבוד.....

זלמן:

יש לי הרגשה מוזרה כזאתי מין צביטה בלב אני מקווה שאני לא חולה כי אני צריך להיות במיטבי כדי לספר לכולם מה הלך היום בעין הזיתים,אך כל זמן שאני חושב על כך אני מרגיש את הצביטה הזאתי,טוב זה יעבור בעזרת השם.
אני מת לראות את תגובת אנשי צצפת כמה שהם יצחקו וכמה שהם יגביהו את מעמדי החברתי אני אהיה כוכב בצפת,ולא רק שאני אהיה כוכב במילא למך יסלח לי ולא רק זה גם המכירות יעלו והכסף יגדל ונרוויח הרבה יותר מפעם,אבל אולי אני אבקש בשקט סליחה מלמך ככה לפחות לנקות את המצפון שלי אף אדם אחר לא יידע ואני ייצא מורווח מכל העסק:
מעמדי יגבה
הכנסות יגדלו
ולמך יסלח לי
מה אפשר לבקש יותר מזה,אני באמת מקווה שהכל יסתדר כמתוכנן....