יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

המונולוגים :)


המונולוג של למך :
"ודווקא אותם ימים קרה לו אותו מעשה עם למך הסבל, שהסעיר את דעת הקהל בעיר ונסתיים בכי רע."
זאת הייתה תקופה די מעניין ולמדתי הרבה על אנשים. לצערי הרב לא בכל האנשים בעולם אפשר לבטוח באנשים וחבל שהייתי צריך ללמוד את זה בדרך הקשה. אבל יותר טוב שאלמד את זה עכשיו מאשר יותר מאוחר. לדעתי עם זלמן לא הייה צוחק עלי אז לא הייתי מספר שום דבר רע עליו לאנשי צפת , המוניטין שלו היה יותר גבוה , לא היו לו חרדות והוא לא היה מקבל התקף לב. אני מקווה שלא אני גרמתי לו את זה כי עם אני אז אני נורא מצטער.

המונולוג של זלמן: (לפני מותו ולפני תגובת אנשי צפת).
לא הייתי צריך לצחוק על למך. "ואמנם קשה היה לא לצחוק למראה תנועותיו הדוביות הכבדות של למך, שהתעסק בחרדות קודש ממש עם על חבית וחבית" .מעניין איך הוא הרגיש? אני מנחש שהוא לא הרגיש הכי טוב שיכול להרגיש אדם. אבל אני לא התכוונתי ממש לצחוק עליו זה פשוט יצא משליטה . אני מקווה שהוא בסדר. מחר אלך לבדוק מה שלומו ועם הוא כועס. או שלא , אני מפחד, לא אני חושב שאני לא אלך. כן זהו הוא הסתדר , אני לא אלך כי הוא בסדר גמור.