יום שני, 9 בנובמבר 2009

המונולוגים של למך וזלמן מאת בן מזור:
המונולוג של למך:
אני לא מאמין שזלמן צחק עליי ככה למה שהוא יעשה את זה?הוא תמיד חושב שהמראה החיצוני קובע ושאני לא מרגיש רע כשרע לי אבל זה ממש לא נכון כי הוא מאוד פגע בי.אני חושב שאני מתחרפן אחרי מה שזלמן עשה לי שהוא התבדח עליי מול הפלחים והרגשתי מאוד נבוך,אני רציתי להתנקם בו ומיד עלה לי רעיון:המעמד שלו גבוה אז אני אהפוך אותו לאיש שנוא,אז אני אספר לאנשי צפת שבטוח יאמינו שלי בגלל שאני בדרך כלל לא מדבר הרבה ואז כולם ישנאו אותו וזו הדרך בה הוא שילם על זה שהוא לא כיבד אותי

המונולוג של זלמן:
לא האמנתי שלמך ייקח את זה ברצינות אני בסך הכל צחקתי איתו ולא רציתי לפגוע בו הרי אני רציתי לשלם לו יותר ממה שביקש!אני מקווה שנתפייס כי כוונתי הייתה טובה בסך הכל רציתי להעלות את המעמד החברתי שלי ויצא שבסוף כולם שונאים אותי.אני מקווה שלמך יבין שלא רציתי לפגוע בו ושאנשי צפת לא ישנאו אותי כי רק רק התבדחתי אבל נסחפתי ולמך נפגע.