יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

מונולוג



למך:
ואייי הזלמן הזה קורע אותי...
בא לי להדביק לו כאפה לפנים! לפנים אמרתי! אבל אני לא יעשה את זה...
אין לי את האומץ להגיד לו שהוא גורם לי לקרוע את הגוף והוא קמצן מעביד אותי ולמה?< סתם ככה איש מניאק... גם להינות ולטפח את עצמי אין לי זמן בגללו... אני מקווה שהוא יקבל את העונש שמגיע לו.... אנחנו נמצאים כרגע בזמנים קשים אני חייב כסף! ולמרות אחרי העבודה הקשה בגלל הזלמן הרשע הזה עשה לי! אני לא לקחתי את הכסף שיכול לפרנס את משפחתי למשך שנה :( וזה רק כדי להשפיל את זלמן ולהראות לו שאני עשיתי את זה רק בשבילי ולא בשבילו עשיתי את מעשה זה כדי להחזיר לו ולא כדי שהוא ישלם לי.... למזלי הוא קיבל את העונש שלו... מה שקרה בסוף (וחייכתי בסוף) הוא שהוא מת... אפחד לא יודע... אבל אני נעמדתי בכניסה לפתח החנות שלא והוא קיבל דום לב.. ואפחד לא יודע מה קרה ואיך הוא מת...


זלמן: בונה הלמך הזה לא יודע לצחוק... הוא בוכה על כל דבר... הוא כזה תמים וזה מגעיל אותי... ואז אני יוצא רע מכל הסיפור הזה , בגלל שהילד הזה לא יודע לצחוק?! סך הכל צחקתי קצת עם הפלמחים עליו , אז מה?! בגלל זה החלטתי להעביד אותו ולצחוק על חשבונו... עבודה קשה כזו אפחד לא עשה ולא יעשה, בעולם!! אמרתי לו להביא חביות מצפת ואחר כך כשהוא חזר הוא החליט להחזיר אותם בגלל שהוא החליט לקבל 2 בשיקלים ואני רציתי לשם לו רק 1 בשיקלים והוא התעצבן ואמר שהוא יקח הכל בחזרה ואני אמרתי לו "תחזיר" כשהוא החזיר לצפת את החביות (וזה היה קשה (:<) רציתי להביא לו סכום כסף גבוה והוא לא רצה בהחלטה שחביות נמצאות במקומם המקורי והוא לא עשה שום עבודה... דבר זה גרם לאנשים באזור לשנוא אותי... אני שונא את למך!